2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | Februar - Mars - April - Mai - Oktober

Kurs 2018 Reuma-Sol

25.10.2018

Foreningen inviterer sine medlemmer

Invitasjon til våre medlemmer

Eat-breath-live

Reuma-Sol

Vi inviterer til kurs på Reuma-Sol i november. Alle medlemmer over 18 år er hjertelig velkommen til å melde seg på årets kurs med litt varme og sol. Årets tema er forskjellige trening og behandlingsformer, samt å finne ro og glede i en vanskelig hverdag med kroniske smerter.

Hvor:             Reuma-Sol, Alicante
Når:               Mandag 26 november til mandag 3 desember

Påmelding:    kasserer@eds-foreningen.no

så snart så mulig, det er «første mann til mølla» prinsipp som gjelder.

Utreisested:    Vi prøver så langt det lar seg gjøre å fly dere ut fra den nærmeste flyplassen du tilhører. hoved utreise blir fra OSL, Gardermoen kl. 11,15

Egenandel:         Kr 1000,- per deltager.
Egenandelen dekker eget soverom i leiligheter, flyreise, buss til behandlingstedet, helpensjon og ellers det kursleder arrangerer.

Utgifter til og fra din flyplass må deltager dekke selv.  Alle deltagere må ha pass og reiseforsikring.

Med i kofferten må du ha joggesko, treningsklær,badetøy,  lette sommerklær og varme klær til kalde kvelder.

Ellers pakker du det du trenger til sydligere strøk, husk medisiner hvis du bruker det.
Styret, for mer informasjon send epost eller ring 40498099(dagtid)