2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | Februar - Mars - April - Mai

Årsmøte 11 mai 2018

10.02.2018

Årsmøte 11 mai 2018

I følge foreningens vedtekter § 5.2 vil styret i Norsk Forening for Ehlers-Danlos Syndrom innkalle til foreningens årsmøte på Grand Hotel, Åsgårdstrand.  Fredag 11.05.2018  klokken 15.00 -18.00.

Alle medlemmer over 15 år som har vært medlem minst 1 måned har tilgang til årsmøtelokalene. Delegater er valgbare til alle verv og har tale, forslag og stemmerett på årsmøtet.
Dokumenter sendes ut elektronisk om ikke annet ønske blir fremsatt. Forslag som ønskes behandlet må ifølge § 5.3 være hovedstyret i hende senest 11 mars 2018. To måneder før årsmøtet.

Mvh Eds-styret 2017-2018