2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | Januar - Februar - Mars - Juni

Årsmøte 2017

19.01.2017

Årsmøte 21.april 2017

I følge vedtektene ble det innkalt til årsmøte i Norsk Forening for Ehlers-Danlos Syndrom, mandag 12.desember 2016. Innkallingen ble lagt ut på foreningens nettside og facebookside 19.01.2017, og satt i EDS-avis utgave 3 2016 som ble send ut desember 2016.

I følge foreningens vedtekter § 5.2

vil styret i Norsk Forening for Ehlers-Danlos Syndrom innkalle til foreningens årsmøte fredag 21. april 2017 klokken 15.00 - 18.00 på Quality Strand Hotel Gjøvik.

Alle medlemmer over 15 år og med gyldig medlemskort, og som har vært medlem i minst 1 måned, har tilgang til årsmøtelokalene.  Delegater er valgbare til alle verv og har tale-, forslags- og stemmerett på årsmøtet.

Saksliste og saksdokumenter er klar for utsendelse 21.mars, 1 måned før årsmøte.  Medlemmer som ønsker saksdokumenter tilsendt må gi styret beskjed om dette senest 21 mars 2017.

Dokumentene sendes ut elektronisk om ikke annet ønske blir fremsatt.

Forslag som ønskes behandlet, må være, i flg. § 5.3 mottatt av hovedstyret senest 21.februar –

2 -to- måneder før årsmøtet.

EDS-styret 2016-2017

Norsk Forening for Ehlers-Danlos Syndrom

Med forbehold om feil, mulige endringer eller utelatelser