2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | Januar - Februar - Mars - Juni

Foredragsholdere på medlemshelgen 2017

24.02.2017

Programmet til årets medlemshelg er fastsatt angående foredragsholdere.

Program på medlemshelg 2017

20-23 april 2017

Fredag har vi gleden av å presentere sosionom Trond Haagensen fra TRS som skal holde følgende foredrag:

Tanker om arbeidsliv- valg og omstilling

• Din egen vurdering – viktigere enn du tror
  • Legeerklæringen –det svakeste leddet?
  • Slik tenker NAV –vær forberedt
  • Hvis uføretrygd er løsningen

Fra NKSD (Nasjonal kompetansetjeneste for sjeldne diagnoser) kommer rådgivende lege Lene Lande Wekre og holder foredrag om «Fasemodellen» og hva denne innebærer for vår gruppe.

Vi ønsker dere velkommen til medlemshelg. Påmelding via kasserer@eds-foreningen.no