2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | Januar - Februar - Mars - April - November - Desember

Årsmøte 2016

10.01.2016

Årsmøte 8 april 2016

I følge foreningens vedtekter § 5.2 vil styret i Norsk Forening for Ehlers-Danlos Syndrom innkalle til foreningens årsmøte på Brittania Hotel, Trondheim.  Fredag 08.04.2016  klokken 15.00 -18.00.

Alle medlemmer over 15 år som har vært medlem minst 1 måned med gyldig medlemskort har tilgang til årsmøtelokalene. Delegater er valgbare til alle verv og har tale, forslag og stemmerett på årsmøtet.

Dokumenter sendes ut elektronisk om ikke annet ønske blir fremsatt. Forslag som ønskes behandlet må ifølge § 5.3 være hovedstyret i hende senest 08 februar 2015. To måneder før årsmøtet.

Mvh Eds-styret 2015-2016

(Registrering for deltagelse på årsmøtet blir fra 14.00-14.45 i møtelokalet fredag 08.04.2016)