Informasjon

Informasjonsbrosjyrene våre kan du lese her. Skal du skrive de ut velger du utskriftsversjon. Det er beregnet slik at du printer på begge sider av A4 arket og så bretter det tre ganger.

Informasjonsbrosjyrene for web-lesning
Generell informasjon om EDS
Arvegang ved EDS
Typer av EDS
Skolebarn og EDS
Informasjonshefte om EDS-foreningen

Utskriftsversjoner:
Generell informasjon om EDS
Arvegang ved EDS
Typer av EDS
Skolebarn og EDS
Informasjonshefte om EDS-foreningen

Veileder for EDS og tannhelse.

Amerikanske brosjyrer lagt ut med tillatelse fra EDNF i USA

The facts about Ehlers-Danlos Syndrome

Genetics and inheritance patterns

Types of Ehlers-Danlos Syndrome

I tillegg kan du finne mye god informasjon på sidene til Trenings- og Rådgivningssenteret (TRS) ved Sunnaas Sykehus. Se her.

For å lese pdf-filer trenger du Acrobat Reader. Denne kan lastes ned herfra.