Norsk Forening for Ehlers-Danlos Syndrom står ikke inne for artikler, synspunkter eller annet skrevet materiell som er innsendt av medlemmer. Synspunkter som fremmes i innsendte artikler og/eller brukerforum må innsender stå for selv.

Ved bruk av lenker du finner på våre nettsidene vil det åpne seg nye vinduer. Nettsiden som du åpner er uavhengig av Norsk forening for Ehlers-Danlos sine nettsider og foreningen har ingen innflytelse på dets innhold og påtar seg intet ansvar for innhold og/eller layout på nettsidene som åpnes.

Alt materiale på disse sider tilhører opphavsrettslig Norsk Forening for Ehlers-Danlos Syndrom, evt. andre forfattere dersom dette er spesifisert. Materialet kan gjengis under forutsetning av at dokumentene forblir hele, uredigerte og uten endringer, at tydelige kildehenvisninger er tilstede og at disse juridiske informasjonene vedheftes.